Αρχική Smart Home Νέο ρεκόρ για τα έξυπνα ηχεία, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις έφθασαν τα...

Νέο ρεκόρ για τα έξυπνα ηχεία, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις έφθασαν τα 146,9 εκατομμύρια το 2019

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Strategy Analytics, η παγκόσμια αγορά έξυπνων ηχείων έφθασε σε νέο υψηλό το 2019 με πωλήσεις 146,9 εκατομμυρίων μονάδων, αύξηση κατά 70% σε σχέση με το 2018. Η Amazon παρέμεινε το κορυφαίο brand με μερίδιο 26,2% από 33,7% το 2018. Η Google διατήρησε τη δεύτερη θέση με μερίδιο 20,3%, επίσης από 25,9% το προηγούμενο έτος. Οι κινέζικες Baidu, Alibaba και Xiaomi αύξησαν όλοι τα μερίδιά τους, ενώ η Apple παρέμεινε στην έκτη θέση με 4,7%.

Οι πωλήσεις το Q4 του 2019 σημείωσαν επίσης ένα νέο ρεκόρ των 55,7 εκατομμυρίων μονάδων, το υψηλότερο νούμερο σε τρίμηνο πωλήσεων. Τα υψηλά νούμερα προκλήθηκαν από έντονες πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, καθώς και από την ανάκαμψη της επιχείρησης έξυπνων ηχείων της Google μετά από το λανσάρισμα νέων προϊόντων, βελτιωμένη παροχή εξαρτημάτων και ισχυρή διαφημιστική δραστηριότητα. Η Strategy Analytics αναμένει ότι το 2020 θα είναι ένα ακόμη έτος ρεκόρ για τις πωλήσεις έξυπνων ηχείων, παρά τις βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις της διακοπής της προσφοράς και της ζήτησης που προκαλείται από τον κοροναϊό (Covid-19).

Η παγκόσμια αγορά έξυπνων ηχείων έφθασε σε νέο υψηλό το 2019 με πωλήσεις 146,9 εκατομμυρίων μονάδων, αύξηση κατά 70% σε σχέση με το 2018. Η Amazon παρέμεινε το κορυφαίο brand με μερίδιο 26,2% από 33,7% το 2018. Η Google διατήρησε τη δεύτερη θέση με μερίδιο 20,3%

Ο David Watkins, Διευθυντής της Strategy Analytics, σχολίασε: “Η όρεξη των καταναλωτών για τα έξυπνα ηχεία παρέμεινε αμείωτη κατά τη διάρκεια της πολύ σημαντικής περιόδου του τελευταίου τριμήνου του 2019, λόγω των νέων συσκευών με βελτιωμένα χαρακτηριστικά και ηχητική απόδοση. Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο δέχτηκαν για άλλη μια φορά απίθανες προσφορές από κορυφαίες μάρκες όπως η Google, η Amazon, η Baidu και η Alibaba, ενώ η Google ενίσχυσε ιδιαίτερα τη διαφημιστική της δραστηριότητα σε συνεργασία με brands όπως το YouTube και το Spotify.

Ο David Mercer, Αντιπρόεδρος της Strategy Analytics, πρόσθεσε : “Το 2019, η Amazon και η Google διατήρησαν τις ισχυρές τους ηγετικές θέσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, όπου αντιπροσώπευαν περισσότερα από τα τρία τέταρτα όλων των πωλήσεων έξυπνων ηχείων. Ωστόσο, το μερίδιό τους μειώθηκε ελαφρά και στις δύο περιοχές, επιβεβαιώνοντας τα ευρήματα της έρευνάς μας, ότι οι αγοραστές είναι έτοιμοι να επενδύσουν σε άλλες μάρκες. Οι ανταγωνιστικοί προμηθευτές πρέπει να εστιάσουν σε συγκεκριμένα τμήματα πελατών έξυπνων ηχείων και περιπτώσεων χρήσης, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία ».

Εγγραφείτε στο Newsletter
Holler Box