Οι πωλήσεις συνδεδεμένων καταναλωτικών συσκευών θα ξεπεράσουν τις 520 εκατομμύρια μονάδες έως το 2022

Έξυπνη κλειδαριά

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Parks Associates, προβλέπεται ότι οι πωλήσεις συνδεδεμένων καταναλωτικών συσκευών θα υπερβούν τις 520 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2022, συμπεριλαμβανομένων δικτυωμένων φωτογραφικών μηχανών, συστημάτων ασφαλείας και συνδεδεμένων συσκευών υγείας. Το whitepaper που χρηματοδοτείται από την Calix, παρουσιάζει τις ευκαιρίες που προκύπτουν από αυτόν τον πλούτο οικιακών συσκευών και τις στρατηγικές για τους παρόχους υπηρεσιών, προκειμένου οι τελευταίοι να λειτουργήσουν στην αγορά του Smart Home με τρόπους που να αξιοποιούν τις δυνατότητές τους, αποφεύγοντας τις παγίδες των προσπαθειών του παρελθόντος.

“Μια μελλοντική ευέλικτη πλατφόρμα αποτελεί κρίσιμη συνιστώσα για την επιτυχία του IoT, επειδή οι έξυπνες στρατηγικές αντιπροσωπεύουν μια μακροπρόθεσμη επένδυση”, δήλωσε ο Brad Russell , Διευθυντής Έρευνας του τμήματος Connected Home της Parks Associates. “Ενώ οι πάροχοι υπηρεσιών βρίσκονται σε εξαιρετική θέση για να αναπτύξουν, να διατηρήσουν και να εξυπηρετήσουν το έξυπνο σπίτι, γενικά δεν θέλουν να αναπτύξουν και να διατηρήσουν τη δική τους αποκλειστική λύση. Όμως, η αγορά έχει ωριμάσει, οι πωλητές προσφέρουν νέες λύσεις “με το κλειδί στο χέρι” και η σωστή μακροπρόθεσμη συνεργασία επιτρέπει στους παρόχους να εξυπηρετούν τις ποικίλες παρούσες και μελλοντικές περιπτώσεις χρήσης.

“Οι πάροχοι υπηρεσιών πρέπει να επανατοποθετηθούν για να κερδίσουν έδαφος στο έξυπνο σπίτι. Οι καινοτομίες ξεκινούν με εργαλεία που παρέχουν ορατότητα στο σπίτι και υποστηρικτικά συστήματα για καλύτερη κάλυψη Wi-Fi σε ολόκληρη την οικία “, δήλωσε ο Michael Weening, EVP-Field Operations της Calix. “Μόλις ολοκληρωθούν τα βασικά εμπορικά σήματα και συστήματα – όπως εκείνα που έρχονται γρήγορα στην αγορά από τεχνολογικούς γίγαντες – θα γίνει ολοένα και πιο δύσκολο για τους νεοεισερχόμενους να κερδίσουν κάποιο ποσοστό. Η ευκαιρία είναι τώρα. ”

Το whitepaper καταγράφει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και την προθυμία τους να πληρώσουν για τις συνδεδεμένες οικιακές υπηρεσίες. Σε πρόσθετη έρευνα από το Open for Business: Μελλοντική ευελιξία για υπηρεσίες Smart Home αναφέρεται ότι :

*Περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές συστημάτων ασφαλείας, έχουν τουλάχιστον βασική διαδραστικότητα με το σύστημα ασφαλείας τους.
*Στα τέλη του 2018, το 24% των αμερικανικών ευρυζωνικών νοικοκυριών, απέκτησε συνδρομή σε υπηρεσία επαγγελματικής παρακολούθησης.
*Το 10% των αμερικανικών ευρυζωνικών νοικοκυριών διαθέτει τουλάχιστον μία δικτυωμένη κάμερα.
*Η πλειοψηφία των καταναλωτών ηλικίας άνω των 50 ετών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 30 δολάρια το μήνα για ένα ανεξάρτητο σύστημα που έχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά, όπως ανίχνευση πυρκαγιάς, κουμπιά πανικού, αυτόματες ειδοποιήσεις που αποστέλλονται στους αγαπημένους τους και συσκευές οικιακής ασφάλειας για αποτροπή εισβολέων .