13.3 C
Athens
Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025
ΑρχικήIPTVΣτο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε η τηλεθέαση SVoD

Στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε η τηλεθέαση SVoD

Σύμφωνα με έρευνα της Ampere Analysis, η τηλεθέαση SVoD (Subscription Video on Demand) φαίνεται να μειώνεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς σχεδόν το ένα τρίτο των συνδρομητών SVoD δηλώνουν ότι δεν παρακολούθησαν SVoD τον περασμένο μήνα. Από τα νοικοκυριά με internet που ερωτήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2018, το 67% έχει εγγραφεί σε κάποια υπηρεσία SVoD, εκ των οποίων μόνο το 68% δήλωσε ότι όντως χρησιμοποίησε την υπηρεσία SVoD τον περασμένο μήνα. Το συγκεκριμένο γεγονός σημαίνει μείωση από το 76% που ήταν το τρίτο τετράμηνο του 2017.

Η μείωση αυτή είναι εμφανής σε όλες τις μεγάλες υπηρεσίες SVoD του Ηνωμένου Βασιλείου. Συνολικά, το 35% των συνδρομητών Netflix δηλώνουν ότι δεν έχουν παρακολουθήσει Netflix τον περασμένο μήνα, γεγονός που σημαίνει αύξηση από το 29% το τρίτο τετράμηνο του 2017. Η δέσμευση των συνδρομητών της Now TV και των συνδρομητών του Amazon Video είναι πολύ χαμηλότερη, καθώς πάνω από τους μισούς συνδρομητές Now TV και Amazon Video δεν έχουν χρησιμοποιήσει τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους τον περασμένο μήνα. Η κατανάλωση βίντεο από την Amazon Prime και την Now TV από τους συνδρομητές της έχει μειωθεί κατά 15 ποσοστιαίες μονάδες από το τρίτο τετράμηνο του 2017.

Ένας λόγος για τη μείωση της εμπλοκής των συνδρομητών SVoD είναι η αύξηση του ανταγωνισμού. Περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά SVoD του Ηνωμένου Βασιλείου, έχουν πλέον περισσότερες από μία συνδρομές OTT. Η προβολή online video μπορεί να είναι υψηλότερη σε αυτά τα νοικοκυριά, αλλά οι καταναλωτές δεν ξοδεύουν τόσο χρόνο με οποιαδήποτε ατομική υπηρεσία, όπως οι καταναλωτές που έχουν πρόσβαση σε έναν μόνο πάροχο βίντεο. Επιπλέον, καθώς η αγορά SVoD έχει ωριμάσει, οι χρήστες με χαμηλότερη δέσμευση έχουν αρχίσει να εισέρχονται στην αγορά. Αυτοί οι καταναλωτές συνήθως εμπλέκονται λιγότερο με την τεχνολογία και δεν είναι τόσο «πεινασμένοι» ως προς το περιεχόμενο, όσο ήταν οι πρώτοι, ενώ χρησιμοποιούν το SVoD λιγότερο συχνά. Η ανάπτυξη αυτού του τμήματος της αγοράς συνέβαλε επίσης στη μείωση των συνολικών επιπέδων αφοσίωσης μεταξύ των σπιτιών SVoD.

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή και τα μοιραζόμαστε μόνο με τρίτα μέρη τα οποία εξασφαλίζουν τη λειτουργία αυτής της υπηρεσίας, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου.