To Eurosport γιορτάζει τα 30ά του γενέθλια με την υπόσχεση να συνεχίσει να πρωτοπορεί στον χώρο της αθλητικής βιομηχανίας

Eurosport_30_years
  • Στις 5 Φεβρουαρίου 2019 συμπληρώνονται 30 χρόνια από την 1η εκπομπή του Eurosport
  • Το επετειακό λογότυπο του σταθμού σε συνδυασμό με ανάλογες εκπομπές παρουσιάστηκαν σε όλες τις πλατφόρμες του Eurosport σηματοδοτώντας την ημερομηνία-ορόσημο.
  • Το Eurosport, σε συνεργασία με τη Spotify, θα παρουσιάσει θεματικές εκπομπές αφιερωμένες στο 1989 με σκοπό να δώσει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη συμπλήρωση 30 χρόνων.

ΑΘΗΝΑ, 5 Φεβρουαρίου 2019: Το Eurosport, ο νούμερο 1 προορισμός των σπορ στην Ευρώπη, γιορτάζει σήμερα τη συμπλήρωση 30 ετών από την εμφάνισή του και την 1η του μετάδοση.

Για τον εορτασμό αυτής της ημερομηνίας-ορόσημο το Eurosport παρουσίασε ένα μοναδικό λογότυπο με σκοπό να τιμήσει τα αστέρια του αθλητισμού εκείνης της χρονιάς (1989) μέσα από τις αναλογικές και ψηφιακές πλατφόρμες αλλά κι εκείνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, το Eurosport έχει δημιουργήσει αρκετές εκπομπές μικρής διάρκειας οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το 1989 και θα προβληθούν σε όλες τις πλατφόρμες του. Μέσω αυτών θα θυμηθούμε μοναδικά γεγονότα και εμβληματικές μορφές του αθλητισμού που εμφανίστηκαν στο κανάλι στην εναρκτήρια χρονιά του.

Για να τονίσει την ημερομηνία-ορόσημο και να μεταφέρει το εορταστικό κλίμα στα εκατομμύρια τηλεθεατών του σε ολόκληρη την Ευρώπη, το Eurosport συνεργάστηκε με την πιο δημοφιλή υπηρεσία μουσικής αναπαραγωγής (streaming), τη Spotify, για να παρουσιάσει μία ψηφιακή καμπάνια, με τη δημιουργία θεματικής λίστας εμπνευσμένης από το 1989, η οποία θα “τρέξει” από τις 5  έως τις 28 Φεβρουαρίου. Οι χρήστες του Spotify θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο και να ανακαλύψουν τραγούδια από το 1989, τα οποία θα ταιριάζουν με την προσωπική τους playlist, καθώς επισκέπτονται το eurosport.withspotify.com.

Στις 5 Φεβρουαρίου 1989, έπειτα από συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης (European Broadcast Union), το κανάλι Eurosport έκανε την εμφάνισή του στο Sky Television με μία μεγάλη ποικιλία αθλητικού περιεχομένου, με σχόλιο στα αγγλικά, τα ολλανδικά και στα γερμανικά. Στον πρώτο μήνα που βρέθηκε στον “αέρα” μετέδωσε “Ζωντανά” σπουδαία αθλητικά γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αλπικού Σκι, το World Matchplay του Snooker, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Bobsleigh αλλά και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καλλιτεχνικού Πατινάζ.

Πλέον, το Eurosport είναι το “Σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων” στην Ευρώπη, στην οποία μετέφερε την απόλυτη εμπειρία των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων της ΠιονγκΤσανγκ 2018 με την βραβευμένη τηλεοπτική κάλυψη, αναλογικά και ψηφιακά, μέσω των τοπικών υπηρεσιών του Eurosport. Παράλληλα, το Eurosport έχει εδραιωθεί στη συνείδηση των Ευρωπαίων τηλεθεατών ως το “Σπίτι” της ποδηλασίας, των Grand Slam του τένις, αλλά και των χειμερινών σπορ,  όπως μαρτυρά ο αριθμός των 246 εκατομμυρίων συνδρομητών σε 75 χώρες της Ευρώπης, της Ασίας-Ειρηνικού, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.

Ο JB Perrette, President & CEO Discovery International, δήλωσε: “Το Eurosport είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στον αθλητισμό τα τελευταία 30 χρόνια και συνεχίζει να καινοτομεί και να διαταράσσει την αγορά, αποδεικνύοντας ότι είναι πρωτοπόρος στην αθλητική βιομηχανία. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για όλα όσα έχει πετύχει αυτή η εταιρεία και είναι μια απόδειξη για το όραμα, την αφοσίωση και τη δέσμευση μιας απίστευτης ομάδας κατά τη διάρκεια των ετών που το Eurosport συνεχίζει να αναπτύσσεται και φτάνει πλέον σε περισσότερους ανθρώπους ή περισσότερες οθόνες από ποτέ.”

“Από τη συνεργασία μας με τους Ολυμπιακούς Αγώνες που… άλλαξε το παιχνίδι, τη θέση μας ως ‘Σπίτι’ της ποδηλασίας, των Grand Slam του τένις και των χειμερινών σπορ, αλλά και ως φορέας της μοναδικής πανευρωπαϊκής υπηρεσίας streaming – το Eurosport Player – το Eurosport παραμένει η μοναδική πρόταση για τους φίλους του αθλητισμού σε ολόκληρη την ήπειρο. Με τους δεύτερους Ολυμπιακούς Αγώνες να πλησιάζουν ταχύτατα, τη συνεχιζόμενη βελτίωση των ψηφιακών μας προϊόντων, την περαιτέρω επένδυση στην τεχνολογία και την αστείρευτη φιλοδοξία να ενισχύσουμε το χαρτοφυλάκιο των αποκλειστικών δικαιωμάτων μας, το Eurosport θα ικανοποιεί το πάθος των φίλων του αθλητισμού τα επόμενα χρόνια. ”

Ο George Aivazoglou, Vice President of Marketing at Eurosport, πρόσθεσε: “Τα τελευταία 30 χρόνια το Eurosport έχει αναπτύξει μία αξιοζήλευτη θέση ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθλητικά εμπορικά ονόματα στον κόσμο.  Όπως πολλοί από τους αθλητές που προβάλουμε καθημερινά, έτσι και η εταιρεία μας πέρασε πολλά χρόνια μέχρι να τελειοποιήσει την τέχνη της, να συνεχίζει να καινοτομεί, ούσα αποφασισμένη να ικανοποιήσει τους παθιασμένους φίλους του αθλητισμού στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο.  Το λογότυπο των 30 χρόνων αποτελεί γιορτή της κληρονομιάς μας εστιάζοντας στα αθλητικά αστέρια και το πνεύμα του 1989, ώστε να προσελκύσει τον σημερινό θεατή σε όλες τις πλατφόρμες.”

Το 2019, το Eurosport με υπερηφάνεια μπορεί να αυτοαποκαλείται ως ο νούμερο 1 αθλητικός προορισμός στην Ευρώπη, καθώς τα δύο κανάλια του έφτασαν τους 246 εκατομμύρια συνδρομητές σε 75 χώρες και το Eurosport.com, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 1999, βρίσκεται στην 1η θέση στην Ευρώπη έχοντας κατά μέσο όρο 42 εκατομμύρια μεμονωμένους επισκέπτες τον μήνα.

Επίσης, το Eurosport Player -το οποίο έκανε την εμφάνισή του το 2008 και παραμένει μέχρι και σήμερα η μοναδική πανευρωπαϊκή αθλητική υπηρεσία streaming- και το Eurosport app – τα μοναδικά μέρη που μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει το Eurosport οποιαδήποτε στιγμή μέσω κινητού τηλεφώνου ή του tablet – έχουν σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση των συνδρομητών κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Η Eurosport Events, που συστάθηκε το 2007, ειδικεύεται στη διαχείριση και προώθηση διεθνών αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού, διοργανώνοντας σήμερα πάνω από 24 αγώνες ετησίως, σε τρεις ηπείρους, με διανομή σε περισσότερες από 220 επικράτειες.