Μετά από ένα χρόνο καθυστέρησης, το UEFA EURO 2020 ξεκίνησε επίσημα στη Ρώμη της Ιταλίας, την 11η Ιουνίου. Η παρουσία μεγάλου αριθμού κινεζικών στοιχείων σε πολλές ψηφιακές οθόνες με θέα στο γήπεδο, προκάλεσε ευρεία συζήτηση στο κοινό σε ολόκληρη την Κίνα.
Το 2016, η Hisense, ως η πρώτη κινεζική εταιρεία που έγινε χορηγός του UEFA EURO, έτρεξε μια διαφήμιση με ετικέτα “Αγόρασε τηλεόραση, επίλεξε U7“, την οποία είδαν εκατομμύρια οπαδοί ποδοσφαίρου παγκοσμίως. Η χορηγία της Hisense πριν από 5 χρόνια, ενέπνευσε πολλές κινεζικές εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της, με το να γίνουν κι αυτές χορηγοί του UEFA EURO. Ως αποτέλεσμα, οι διαφημίσεις από κινεζικές εταιρείες έχουν γίνει κοινό θέαμα σε όλα τα μεγάλα τουρνουά της Ευρώπης .
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του UEFA EURO που το διάστημα μεταξύ των τουρνουά επεκτάθηκε σε πέντε χρόνια και όχι στα συνηθισμένα τέσσερα. Φέτος σηματοδοτεί επίσης την 60η επέτειο της τετραετούς εκδήλωσης. Το φετινό τουρνουά αναμενόταν ιδιαίτερα από θεατές και οπαδούς ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο, καθώς είναι το πρώτο παγκόσμιο αθλητικό γεγονός μετά το τέλος των lockdown στις περισσότερες χώρες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, καθώς και το πρώτο που επέτρεψε σε ένα συγκεκριμένο αριθμό θεατών να παρακολουθήσουν το παιχνίδι με φυσική παρουσία.
Υπήρξε μια τεράστια online τηλεθέαση στην Ευρώπη για το πρώτο παιχνίδι του τουρνουά, ενώ οι Κινέζοι οπαδοί, λόγω της διαφοράς ώρας, έμειναν ξύπνιοι έως αργά για να το παρακολουθήσουν. Οι πρώτες τρεις ημέρες του UEFA EURO 2020 έτυχε να συμπίπτουν με τις διακοπές του Dragon Boat Festival στην Κίνα, όταν οι ομάδες αστέρων από το Βέλγιο, την Αγγλία και την Ολλανδία έδιναν τους πρώτους αγώνες τους. Η δημοτικότητα αυτών των τριών ομάδων στην Κίνα, αναμένεται να ανεβάσει τις βαθμολογίες στα ύψη σε αυτό το κοινό.
Πριν από πέντε χρόνια, το 2016, η Hisense, ο πρώτος Κινέζος χορηγός του UEFA Euro στην 56ετή ιστορία του τουρνουά, άφησε έντονη εντύπωση στο κοινό με την ετικέτα “Hisense TV China’s No. 1”. Κατά τη διάρκεια ωστόσο του εναρκτήριου αγώνα φέτος, η Hisense προτίμησε να παραμείνει σε χαμηλό προφίλ, επιστρέφοντας στην προηγούμενη ετικέτα “Αγόρασε τηλεόραση, επίλεξε U7”.

Η U7 είναι μια προσαρμοσμένη σειρά τηλεοράσεων που έχει δημιουργηθεί επίσημα για το UEFA Euro 2020 και αποδεικνύεται ότι είναι ένα ελκυστικό στοιχείο στο χαρτοφυλάκιο τηλεοράσεων της Hisense, το οποίο τραβάει την προσοχή. Ακριβώς όπως οι περισσότερες ομάδες ποδοσφαίρου έχουν το δικό τους θρυλικό “No. 7 παίκτη”, τα στελέχη της Hisense, έχοντας συνειδητοποιήσει τη δημοτικότητα της σειράς, άρχισαν να την αναφέρουν σε εταιρικές συναντήσεις ως “Ο παίκτης No. 7 της Hisense”.
Τα δημόσια διαθέσιμα δεδομένα από το All View Cloud δείχνουν ότι για δύο συνεχόμενους μήνες, τρία μοντέλα της σειράς Hisense U7 συγκαταλέγονται στις 10 κορυφαίες νέες τηλεοράσεις με τις καλύτερες πωλήσεις στην Κίνα. Το Hisense U7G-Pro, η πρώτη τηλεόραση ULED XDR στον κόσμο, διαθέτει μέγιστη φωτεινότητα εικόνας 1600nit, περισσότερο από 5 φορές μεγαλύτερη από τις συνηθισμένες τηλεοράσεις LCD, ενισχύοντας σε μεγάλο βαθμό τη σαφήνεια της εικόνας και το επίπεδο λεπτομέρειας. Ο εξαιρετικά υψηλός ρυθμός ανανέωσης των 144 Hz, εξαλείφει το εφέ ραβδώσεων όταν οι παίκτες τρέχουν ή περνούν την μπάλα.
Η Hisense έχει επίσης αναπτύξει μια λειτουργία προβολής “Super Fan” προσαρμοσμένη για το φετινό UEFA Euro, η οποία περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το AI Green Field (ένα έξυπνο χαρακτηριστικό που βελτιστοποιεί το εφέ προβολής κατά τη κίνηση σε πράσινο γρασίδι, καθιστώντας την εικόνα ουσιαστικά πιο καθαρή), AI Watching and Multi-Perspective Watching. Η σύνθεση αυτών των ειδικών χαρακτηριστικών με γνώμονα τον οπαδό του ποδοσφαίρου, καθιστά το μοντέλο U7G-Pro μια ιδιαίτερα καλή επιλογή για την παρακολούθηση των αγώνων του UEFA EURO 2020 .
Info: Hisense, www.hisense.com

