13.6 C
Athens
Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου, 2025
ΑρχικήΈρευνεςΤο 32% των κατόχων έξυπνων ετικετών στις ΗΠΑ, παρακολουθεί άλλα άτομα χωρίς...

Το 32% των κατόχων έξυπνων ετικετών στις ΗΠΑ, παρακολουθεί άλλα άτομα χωρίς τη συγκατάθεσή τους

Νέα έρευνα της Parks Associates αναφέρει ότι 95 εκατομμύρια έξυπνες ετικέτες (Smart Tags) θα πωληθούν στις ΗΠΑ το 2027, μια σημαντική αύξηση από τα σχεδόν 16 εκατομμύρια το 2022, καθώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν αυτές τις λύσεις για την παρακολούθηση τιμαλφών, κατοικίδιων ζώων, ακόμη και άλλων ανθρώπων.

Η έρευνα της εταιρείας δείχνει ότι το 1ο τρίμηνο του 2022, το 8% των συνδεδεμένων με το διαδίκτυο νοικοκυριών στις ΗΠΑ, ανέφεραν ότι κατέχουν τουλάχιστον μία έξυπνη ετικέτα και το 32% των κατόχων έξυπνων ετικετών, ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν τη συσκευή για να παρακολουθούν ένα άλλο άτομο χωρίς το τελευταίο να το γνωρίζει!

“Η αγορά των έξυπνων ετικετών μόλις αρχίζει και έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε νέες περιπτώσεις χρήσης, καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο δημιουργικοί στον τρόπο που παρακολουθούν τα τιμαλφή τους, καθώς και στο τί θεωρείται άξιο παρακολούθησης”, δήλωσε η Sarah Lee, Research Analyst, Parks Associates. “Ωστόσο, οι ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την κατάχρηση, αυξάνονται διαρκώς. Με τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις έξυπνες ετικέτες – μεταξύ άλλων – για την παρακολούθηση ανθρώπων, οι εταιρείες πρέπει να λάβουν αντίμετρα για την καταπολέμηση της πιθανής κατάχρησης”.

Η αξιολόγηση της αγοράς έξυπνων ετικετών προσδιορίζει τους βασικούς παράγοντες και τα εμπόδια της αγοράς και αξιολογεί την ανάπτυξη αυτών των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων χρήσης και των προφίλ χρηστών, των στάσεων και των προτιμήσεων των καταναλωτών, της παρακολούθησης άλλων με τη χρήση έξυπνων ετικετών και της διασταύρωσης μεταξύ της οικιακής ασφάλειας και της χρήσης έξυπνων ετικετών. Τα βασικά θέματα περιλαμβάνουν τις τάσεις υιοθέτησης, τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις, τους βασικούς και αναδυόμενους ανταγωνιστές, τα προσφερόμενα χαρακτηριστικά, τα εμπόδια στην υιοθέτηση και τις ανησυχίες των καταναλωτών για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα. Αυτή η αξιολόγηση της αγοράς έξυπνων προϊόντων παρουσιάζει επίσης το προφίλ των βασικών και αναδυόμενων παικτών στην αγορά έξυπνων ετικετών Bluetooth / ασύρματου εντοπισμού.

Πηγή: Parks Associates

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή και τα μοιραζόμαστε μόνο με τρίτα μέρη τα οποία εξασφαλίζουν τη λειτουργία αυτής της υπηρεσίας, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου.