Η IBC2022 πρόκειται να προσφέρει συναρπαστικές καινοτομίες σε όλη την έκθεση, στο RAI του Άμστερνταμ στις 9-12 Σεπτεμβρίου, επιστρέφοντας ως δια ζώσης event μετά από δύο χρόνια
Με περισσότερους από 1.000 εκθέτες που έχουν επιβεβαιωθεί για τη φετινή έκθεση, η IBC2022 θα είναι το μέρος όπου θα δείτε τις τελευταίες τεχνολογικές κυκλοφορίες από καθιερωμένα ονόματα και νεοσύστατες επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς των μέσων ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας.
Το χωνευτήρι της τεχνολογικής δημιουργικότητας και προόδου της IBC θα ενισχυθεί περαιτέρω από το τελευταίο IBC Accelerator Media Innovation Programme, το οποίο φέρνει σε επαφή πρωτοπόρες εταιρείες μέσων ενημέρωσης και προμηθευτές τεχνολογίας για να συνεργαστούν σε λύσεις που αντιμετωπίζουν πραγματικές προκλήσεις της βιομηχανίας.
Ο Steve Connolly, Διευθυντής της IBC, δήλωσε: “Ο ενθουσιασμός από όλο τον κλάδο για την επιστροφή της IBC είναι φανταστικός. Συνολικά, πάνω από 1.250 οργανισμοί θα μοιραστούν επιδείξεις και συγκεκριμένα παραδείγματα τεχνολογιών αιχμής, από την τεχνητή νοημοσύνη και τα εργαλεία μηχανικής μάθησης, μέχρι τις εξελίξεις στο cloud που φέρνουν επανάσταση στην απομακρυσμένη παραγωγή και τους νέους τρόπους αξιοποίησης του περιεχομένου, για ένα πλήθος πλατφορμών και συσκευών. Επιπλέον, το πρόγραμμα Accelerator διαθέτει μια εκπληκτική σειρά από brands που συνεργάζονται μεταξύ τους σε όλους τους τομείς, εστιάζοντας – μεταξύ άλλων – στο 5G, το blockchain, το ογκομετρικό βίντεο και το XR”.
Οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να ανακαλύψουν τις αμέτρητες εξελίξεις που προσφέρονται από τους 1000 εκθέτες της IBC, συμπεριλαμβανομένων των ηγετών του κλάδου όπως οι Adobe, Amazon Web Services (AWS), ARRI, Avid, Blackmagic Design, Canon, Comcast, Edgio, EVS, Fraunhofer, Google, Grass Valley, Hewlett Packard, Imagine Communications, Lawo, LTN, Mediakind, Microsoft, Nagra, NEP Group, Net Insight, Red Bee Media, RED Digital Cinema, Riedel, Ross Video, Sony, Synamedia, Telstra και πολλοί άλλοι. Υπάρχουν επίσης πολλές εταιρείες που κάνουν φέτος το ντεμπούτο τους στην IBC, όπως η Ad Insertion Platform, η Ai-Media, Blitz micro, Ceeblue, Castify.ai, Castr Live Streaming, Green Streams, Igalia, LiveAPI, PikoTV, Planetcast International, Riverside.fm και XroadMedia – για να αναφέρουμε μόνο μερικές από αυτές.
“Η τεχνολογία έχει επιταχυνθεί έντονα σε ολόκληρο τον κλάδο τα τελευταία δύο χρόνια και οι εκθέτες είναι πρόθυμοι να επιδείξουν αυτές τις προόδους σε πελάτες που δεν έχουν συναντήσει αυτοπροσώπως για τρία χρόνια σε ορισμένες περιπτώσεις,” προσθέτει ο Connolly. “Η επιστροφή μας στο Άμστερνταμ ως ζωντανή εκδήλωση δείχνει ότι η face-to-face επιχειρηματική αλληλεπίδραση στην κλίμακα που μπορεί να την προσφέρει η IBC, είναι αναντικατάστατη”.
Εκτός από τις επιδείξεις των εκθετών στα περίπτερα, θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις, πάνελ, masterclasses, case studies και επιδείξεις proof of concept (POC) σε αίθουσες της έκθεσης, σκηνές και ειδικά διαμορφωμένους χώρους καθ’ όλη τη διάρκεια της IBC2022. Οι εν λόγω χώροι περιλαμβάνουν: το Showcase Theatre στην αίθουσα 12, όπου το κοινό θα παρακολουθήσει κορυφαίους ομιλητές από AWS, Globo, Google και Zixi, το stage Content Everywhere στο νέο του, ειδικά κατασκευασμένο χώρο στο διευρυμένο Hall 5 με ομιλητές από LTN, Red Bee, Synamedia, Telstra και πολλούς άλλους και το Innovation Stage στην Αίθουσα 2, το οποίο θα φιλοξενήσει μεταξύ άλλων τις παρουσιάσεις του Accelerator.
Μια από τις μεγαλύτερες κινητήριες δυνάμεις της καινοτομίας αιχμής, το πρόγραμμα καινοτομίας Accelerator Media, έχει προσελκύσει πολλούς από τους πιο εφευρετικούς φορείς των μέσων ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας. Το Accelerator Zone θα βρίσκεται στην αίθουσα 2 παράλληλα με το Innovation Stage.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα IBC Accelerator 2022, μπορείτε να βρείτε εδώ.

