Η πρόσφατη έρευνα καταναλωτών της Parks Associates διαπιστώνει ότι το 83% των αμερικανικών νοικοκυριών με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, είναι πλέον συνδρομητές σε τουλάχιστον μία υπηρεσία OTT, ενώ το 45% εξακολουθεί να είναι συνδρομητές στο παραδοσιακό μοντέλο γραμμικής συνδρομητικής τηλεόρασης. Το νέο whitepaper της εταιρείας, Engaging Next-Gen Video Viewers: Leveraging AI and ML, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την FPT Software, ασχολείται με την αυξημένη χρήση υπηρεσιών βίντεο, τις προτιμήσεις περιεχομένου, τις προκλήσεις ανακάλυψης και το ρόλο των πακέτων.
“Οι πιο επιτυχημένες υπηρεσίες βίντεο στο μέλλον θα κυριαρχούνται από καινοτόμες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των AI και ML, που οδηγούν σε σταθερά υψηλά επίπεδα εμπλοκής με τους καταναλωτές μέσω προηγμένου συντονισμού και επιμέλειας περιεχομένου”, δήλωσε η Sarah Lee, Research Analyst, Parks Associates.
Η AI και το ML μπορούν να δημιουργήσουν μια προσωπική εμπειρία αξιοποιώντας τα δεδομένα για να κατανοήσουν μοτίβα και σχέσεις σε πολύ λεπτομερές επίπεδο, πέρα από τις συστάσεις που δίνουν τα “τυπικά” συστήματα που βασίζονται σε μεγάλα δεδομένα.
“Υπάρχει ένα τεράστιο εύρος περιπτώσεων χρήσης AI και ML στα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας – οι εταιρείες αρχίζουν μόνο να ξύνουν την επιφάνεια. Αυτές μπορεί να κυμαίνονται από τη δημιουργία πλουσιότερων μεταδεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση εμπειριών έως τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για την προετοιμασία του περιεχομένου και την προώθηση βαθύτερης διαφημιστικής δέσμευσης”, δήλωσε ο Ira Dworkin, Managing Director of Communications, Media and Entertainment, FPT Software. “Η αξιοποίηση και η επέκταση των δεδομένων που ήδη υπάρχουν για πολλές εταιρείες M&E για τη δημιουργία εξειδικευμένων μοντέλων AI/ML μπορεί να βοηθήσει στην εξαγωγή νέων γνώσεων, μειώνοντας τελικά την αποχώρηση και βελτιώνοντας την αφοσίωση των συνδρομητών”.
Η έρευνα της Parks Associates διαπιστώνει ότι το 30% των νοικοκυριών με διαδίκτυο στις ΗΠΑ είναι “service hoppers” ή συνδρομητές streaming video που αλλάζουν συχνά υπηρεσίες και επανασυνδέονται πολλές φορές. Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να αναπτύξουν πιο αποτελεσματικές και αποδοτικές στρατηγικές για να κρατήσουν αυτούς τους θεατές από το να αλλάζουν συχνά υπηρεσίες.
“Κατανοώντας τον θεατή σε βαθύτερο, προσωπικό επίπεδο, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν μια πιο θετική, εξατομικευμένη εμπειρία που οδηγεί στην απόκτηση, την ικανοποίηση και τη διατήρηση”, δήλωσε ο Lee. “Τα μοντέλα AI και ML μπορούν να παρέχουν αυτή την κατανόηση και να προσδιορίσουν τους παράγοντες που οδηγούν σε υψηλότερη απόκτηση πελατών και μακροπρόθεσμες συνδρομές”.

