Παρά την τεχνολογία που καθιστά δυνατή την προβολή περιεχομένου από οποιαδήποτε συσκευή, το 70% των θεατών εξακολουθεί να επιλέγει την τηλεόραση
Σε μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα των καταναλωτών OTT και ζωντανών προγραμμάτων, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Nevion, περίπου τα τρία τέταρτα (70%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εξακολουθούν να παρακολουθούν τα περισσότερα προγράμματα στη τηλεόραση, ενώ μόνο το ένα πέμπτο (20%) προβάλλουν τακτικά περιεχόμενο στο φορητό υπολογιστή τους.
Η έρευνα από τη Nevion, διαπίστωσε επίσης ότι το 65% των θεατών είναι θετικό στις επί πληρωμή υπηρεσίες και πλατφόρμες Pay-TV. Σχετικά με τις τηλεοπτικές συνήθειες, η Nevion ανακάλυψε ότι το δημοφιλέστερο χρονικό διάστημα για τηλεθέαση είναι το βράδυ (71%), ενώ μόνο το 8% λέει ότι παρακολουθεί τηλεόραση το πρωί.
Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς τηλεθεατές (57%) παροτρύνονται να παρακολουθήσουν περιεχόμενο ζωντανά λόγω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και από στόμα σε στόμα.
Ο Olivier Suard, Αντιπρόεδρος Marketing της Nevion δήλωσε: “Παρά την άνοδο των on-demand υπηρεσιών, το ζωντανό περιεχόμενο εξακολουθεί να προτιμάται από την πλειοψηφία των ανθρώπων με το 73% του δείγματος να θεωρεί τις ζωντανές εκπομπές σημαντικές. Με τόσους πολλούς ακόμα να χρησιμοποιούν τις τηλεοράσεις τους για να δουν αυτό το περιεχόμενο και με την αποφυγή των spoilers να αποτελούν σημαντικό μέλημα, είναι σαφές ότι η τηλεθέαση εξακολουθεί να θεωρείται σαν ένα γεγονός. Οι άνθρωποι θέλουν να καθίσουν και να παρακολουθήσουν σε μεγάλη οθόνη, αλλά και να αφιερώσουν πραγματικό χρόνο σ ‘αυτό, αντί να παρακολουθούν στο τηλέφωνό τους ενώ είναι εν κινήσει”.
Κατά την εξέταση των δημοφιλέστερων ζωντανών τηλεοπτικών εκπομπών, τα αθλήματα βγήκαν κορυφαία, ακολουθούμενα από τις ειδήσεις, τα reality shows και τις εγχώριες ή παγκόσμιες εκδηλώσεις, όπως οι βασιλικοί γάμοι και τα προεδρικά εγκαίνια.
“Μπορούμε να δούμε ότι η πλειοψηφία των ατόμων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για καλό περιεχόμενο με την ελεύθερη τηλεόραση να αποτελεί την πρώτη επιλογή μόνο για το 10% των θεατών», πρόσθεσε ο κ. Suard. “Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη σημασία της παραγωγής όλο και πιο συναρπαστικού ζωντανού περιεχομένου, αλλά πιο οικονομικά. Αποδεικνύεται ότι η παραγωγή σε υψηλότερη ευκρίνεια δεν πάει χαμένη, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν περιεχόμενο σε τηλεόραση, όπου εμφανίζεται καλύτερα – ανεξάρτητα από το εάν η σύνδεση είναι καλωδιακή, ψηφιακή τηλεόραση ή OTT. Καθώς οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί και οι πάροχοι περιεχομένου θέλουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αύξησης του περιεχομένου, βλέπουμε την αυξανόμενη υιοθέτηση του IP στην παραγωγή και η Nevion είναι στην ευχάριστη θέση να βοηθά τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να κάνουν αυτή τη κίνηση».

