Η Hisense απέστειλε τον δεύτερο μεγαλύτερο όγκο τηλεοράσεων στον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με το κορυφαίο ινστιτούτο έρευνας αγοράς Omdia.
Αυτό είναι το τρίτο συνεχόμενο οικονομικό τρίμηνο που η έκθεση της Omdia, η οποία περιγράφει λεπτομερώς το συνολικό μερίδιο του όγκου αποστολής των μεγαλύτερων κατασκευαστών τηλεοράσεων στον κόσμο, κατατάσσει τη Hisense στη δεύτερη θέση. Η Hisense ήταν επίσης στη δεύτερη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022 και του πρώτου εξαμήνου του 2023.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, η Hisense έφτασε το 13,7% του μεριδίου όγκου παγκοσμίως στις τηλεοράσεις και οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 19,3% σε ετήσια βάση. Η αύξηση αυτή ξεπέρασε κατά πολύ τον μέσο όρο του κλάδου, ο οποίος ήταν μόλις 5,3%. Η Hisense βρέθηκε επίσης να είναι η μάρκα με τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση του μεριδίου αγοράς, με αύξηση 1,6 ποσοστιαίων μονάδων.
Πίσω από την εντυπωσιακή επιτυχία της, είναι η ακλόνητη δέσμευση της Hisense να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα στους χρήστες, όπως φαίνεται στις τηλεοράσεις-ναυαρχίδες της, ULED X και U8. Η Hisense έχει συνάψει μια σειρά από συμφωνίες αθλητικής χορηγίας, όπως η Paris Saint Germain F.C., το UEFA Nations League και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA. Η οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μέσω της στρατηγικής αθλητικού μάρκετινγκ και της συλλογικής αγάπης για τον αθλητισμό, αποτελεί εστίαση της Hisense από τότε που ξεκίνησε διεθνώς.
Στόχος της Hisense είναι να προσφέρει στους καταναλωτές εξαιρετικές εμπειρίες μέσω καινοτόμων και φιλικών προς το περιβάλλον τηλεοπτικών προϊόντων, αντανακλώντας την επιδίωξη της Hisense να βοηθήσει να προσφέρουν σε εκατομμύρια οικογένειες μια ποιοτική και υγιεινή ζωή. Η εταιρεία σχεδιάζει να προωθήσει αυτόν τον στόχο στην επερχόμενη IFA 2023 στο Βερολίνο, όπου θα παρουσιαστούν ορισμένες από τις πρωτοποριακές καινοτομίες και τα προϊόντα της, που δείχνουν το μέλλον της οικιακής διαβίωσης. Το περίπτερο της Hisense στην έκθεση θα βρίσκεται στην αίθουσα 23a στο Messe Berlin από τις 10 π.μ. έως τις 6 μ.μ., 1-5 Σεπτεμβρίου 2023.

