12.8 C
Athens
Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025
ΑρχικήΈρευνεςΈρευνα: Αναγνώριση Προσώπου & Έξυπνο Σπίτι

Έρευνα: Αναγνώριση Προσώπου & Έξυπνο Σπίτι

Το 86% των καταναλωτών ανέφεραν τουλάχιστον ένα χαρακτηριστικό AI ως σημαντικό για την απόφαση αγοράς ενός έξυπνου κουδουνιού ή κάμερας βίντεο

Το νέο whitepaper της Parks Associates, Face Recognition and the Smart Home: Applications, Demand, and Innovation, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Xailient, εξετάζει τις νέες λύσεις που επιτρέπουν την αναγνώριση προσώπου σε λύσεις ασφαλείας και τα οφέλη που προκύπτουν από την ενσωμάτωσή τους στο έξυπνο σπίτι. Η εταιρεία ερευνών αναφέρει ότι το 86% των καταναλωτών ανέφερε τουλάχιστον ένα χαρακτηριστικό AI ως σημαντικό για την απόφαση αγοράς συσκευών ασφαλείας έξυπνου σπιτιού, αλλά το 26% δήλωσε ότι οι ανησυχίες σχετικά με τα δεδομένα θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο στην υιοθέτηση.

Οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης προσώπου, μπορούν να ενισχύσουν τις προτάσεις αξίας και να αποτελέσουν βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για τους παρόχους έξυπνων οικιακών συστημάτων, αλλά οι αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια των δεδομένων θα περιορίσουν την ανάπτυξη, εκτός εάν οι ανησυχίες αυτές αντιμετωπιστούν μέσω σαφών και ασφαλών σχεδίων αποθήκευσης και διαχείρισης δεδομένων. Οι καταναλωτές ανησυχούν όχι μόνο για τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση από χάκερς και κακοποιούς, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προϊόντων και υπηρεσιών αποθηκεύουν και χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους.

“Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου είναι έτοιμη να επεκταθεί πέρα από την οικιακή ασφάλεια και θα καλύψει και άλλους κάθετους τομείς”, δήλωσε η Elizabeth Parks, Πρόεδρος και CMO, Parks Associates. “Η έρευνά μας δείχνει ότι μόνο το 37% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις εταιρείες που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα, οπότε οι φορείς του κλάδου θα πρέπει να αντιμετωπίσουν ταυτόχρονα τις αυξανόμενες ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια των δεδομένων, καθώς θα ενσωματώνουν αυτές τις νέες δυνατότητες στις λύσεις τους”.

Η Parks Associates προβλέπει ότι μέχρι το 2027 σχεδόν 30 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο θα διαθέτουν βιντεοκουδούνι ή έξυπνες κάμερες. Τα καταναλωτικά δεδομένα της εταιρείας, που περιλαμβάνουν τριμηνιαίες έρευνες σε 10.000 νοικοκυριά του διαδικτύου στις ΗΠΑ, δείχνουν ότι το 57% των κατόχων video doorbell αναφέρουν την ασφάλεια και την προστασία ως παράγοντα για την αγορά της συσκευής. Το 30% των νοικοκυριών με internet, αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να αγοράσουν μία από αυτές τις συσκευές εντός του επόμενου έτους.

“Οι έξυπνες κάμερες προσφέρουν στις εταιρίες την ευκαιρία να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές”, δήλωσε ο Lars Oleson, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Xailient. “Οι καταναλωτές αναζητούν ασφάλεια και ηρεμία από τα συστήματα ασφαλείας τους και επιμελή διαχείριση των δεδομένων τους από τους παρόχους υπηρεσιών ασφαλείας. Οι έξυπνες κάμερες ασφαλίζουν την κατοικία, ενώ η καλή διαχείριση των δεδομένων και της Τεχνητής Νοημοσύνης, διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των κατοίκων”.

Οι καταναλωτές εκτιμούν τα προηγμένα χαρακτηριστικά βίντεο στις συσκευές ασφαλείας τους, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ανίχνευσης διαφορετικών αντικειμένων και της διάκρισης ενός γνωστού προσώπου από έναν ξένο, γεγονός που καθιστά την αναγνώριση προσώπου βασικό παράγοντα διαφοροποίησης στην εμπειρία αγορών.

“Η αναγνώριση προσώπου δημιουργεί λειτουργική εξοικονόμηση για την παρακολούθηση της ασφάλειας, μειώνει το χρόνο και την προσπάθεια για την επικύρωση του συμβάντος ασφαλείας και παρέχει δεδομένα επαλήθευσης στους φορείς πρώτης αντίδρασης για τη μείωση του χρόνου απόκρισης και των προστίμων για ψευδείς συναγερμούς”, δήλωσε η Parks.

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή και τα μοιραζόμαστε μόνο με τρίτα μέρη τα οποία εξασφαλίζουν τη λειτουργία αυτής της υπηρεσίας, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου.