Η OPPO ανακοίνωσε μια σημαντική συνεργασία με την UEFA σε διάφορα τουρνουά, όπως το UEFA Champions League, το UEFA Super Cup και τους τελικούς του UEFA Youth League για τις επόμενες δύο σεζόν.
Ο παγκόσμιος γίγαντας των smartphones θα είναι ένα από τα πρώτα brands που θα συνεργαστεί με την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της UEFA, το UEFA Champions League, συνεργαζόμενη στενά με τις Ενώσεις για να αναδείξει εμπνευσμένες στιγμές εντός και εκτός γηπέδου και να βοηθήσει τους οπαδούς να μοιραστούν τον ενθουσιασμό τους για τις σεζόν 2022-23 και 2023-24.
Το ήθος του UEFA Champions League “ο καλύτερος των καλύτερων” συνάδει με την πρόταση της OPPO “Inspiration Ahead”, η οποία ενσαρκώνει την αποφασιστικότητα του κατασκευαστή smartphones να προσπαθεί για το μεγαλείο. Η OPPO θα συνεργαστεί με την UEFA για να παρουσιάσει εμπνευσμένες στιγμές από το UEFA Champions League στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο.
Ο William Liu, πρόεδρος του παγκόσμιου μάρκετινγκ της OPPO, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την UEFA και συνεργαζόμαστε μαζί της για να προωθήσουμε την έμπνευση για τους ποδοσφαιρόφιλους σε κάθε διοργάνωση. Στην OPPO, πιστεύουμε στη δύναμη της καινοτομίας που μας βοηθά να ξεπεράσουμε τις προκλήσεις της ζωής και αυτό βρίσκεται σε συνέργεια με τη συνεχή επιδίωξη της UEFA για ποικιλομορφία, ένταξη και προσβασιμότητα στον αθλητισμό”.
Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της UEFA, Guy-Laurent Epstein, πρόσθεσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την OPPO στην οικογένεια των χορηγών της UEFA με τη μεγαλύτερη διασυλλογική διοργάνωση στον κόσμο – το UEFA Champions League. Η OPPO είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία κινητών τηλεφώνων και μαζί, ανυπομονούμε να προωθήσουμε τις προσπάθειές μας να συνδέσουμε και να εμπνεύσουμε τους φιλάθλους ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο”.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η OPPO θα προσφέρει στους οπαδούς του ποδοσφαίρου τη μοναδική ευκαιρία να βρεθούν στο γήπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του UEFA Champions League και να απαθανατίσουν σημαντικές στιγμές με τα smartphones τους. Οι πιο εμπνευσμένες λήψεις από τους αγώνες θα μοιράζονται τόσο στην OPPO όσο και στις δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες της UEFA.
Η νέα συνεργασία θα δει επίσης κορυφαίες συσκευές της OPPO, όπως οι σειρές κινητών Find και Reno, να εισάγουν την πρωτοποριακή NPU απεικόνισης MariSilicon X, μαζί με νέα και επερχόμενα προϊόντα IoT της OPPO, όπως τα ακουστικά OPPO και ένα έξυπνο ρολόι OPPO. Τα προϊόντα θα βοηθήσουν να εμπνεύσουν τους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο, καθώς θα απολαμβάνουν έναν εντελώς νέο τρόπο να βιώνουν το UEFA Champions League.
Η συνεργασία αντιπροσωπεύει τη διευρυνόμενη γκάμα αθλητικών συνεργασιών της OPPO και τη φιλοδοξία της να εμπνεύσει και να εμπλέξει τους καταναλωτές μέσω του αθλητισμού. Η εταιρεία τεχνολογίας βρίσκεται στον τέταρτο χρόνο συνεργασίας της με το Wimbledon και το Roland-Garros και είναι παγκόσμιος συνεργάτης του Διεθνούς Συμβουλίου Κρίκετ (ICC). Συνεργαζόμενη με διάφορα διεθνή αθλητικά τουρνουά, η OPPO ελπίζει να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες που αγαπούν τον αθλητισμό σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές.
Info: OPPO

