Η Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, συμμετείχε, με χορηγία και δύο ομιλίες, στο Brighton SEO, το μεγαλύτερο συνέδριο SEO στον κόσμο, το οποίο διεξήχθη στις 25 και 26 Απριλίου και προσέλκυσε περισσότερους από 7.000 επισκέπτες.
Η ομάδα της Search Magic ταξίδεψε στο Brighton του Ηνωμένου Βασιλείου για να συμμετάσχει στο μεγαλύτερο συνέδριο που γίνεται παγκοσμίως για το Search Engine Optimization. Η εταιρεία αποτέλεσε χορηγό των name badges που χρησιμοποιήθηκαν από όλους τους συνέδρους, στα οποία υπήρχε τυπωμένο το logo της εταιρείας.
Επιπλέον, δύο μέλη της ομάδας συμμετείχαν με εκπαιδευτικές ομιλίες κατά τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου. Συγκεκριμένα, η κα. Άννα Μοραγλή, Founder και SEO consultant της Search Magic, ανέπτυξε ομιλία με τίτλο: “Cross-channel ecommerce SEO integration: boost visibility, multiply sales”, δίνοντας συμβουλές για το πώς θα επιτύχει κανείς μία ολοκληρωμένη στρατηγική e-commerce σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας.
Η κα. Άννα Μοραγλή δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή της ομάδας στο Brighton SEO: «Η συμμετοχή μας στο μεγαλύτερο συνέδριο για SEO στον κόσμο, μας δίνει ιδιαίτερη χαρά, καθώς επιστρέφουμε με πολλές νέες γνώσεις, εμπειρίες αλλά και μία ακόμη πιο δεμένη ομάδα»
Μία ακόμη συμμετοχή με ομιλία είχε η Search Magic, κατά την οποία η κα. Στεύη Λιακοπούλου, SEO specialist στη Search Magic, ανέπτυξε με ομιλία της τη θεματική “Unleashing ecommerce potential with videos”. Κατά την ομιλία ανέλυσε την ολοένα και αυξανόμενη τάση της χρήσης videos στον τομέα του retail και τη σημασία που έχει αυτό για το SEO, αλλά ακόμη προέβλεψε και μελλοντικές τάσεις στο e-commerce video marketing. Η ίδια δήλωσε ότι: «Συμμετέχοντας στο συγκεκριμένο συνέδριο μας δόθηκε η ευκαιρία να συνομιλήσουμε με άλλες εταιρίες/εργαλεία που θα βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα των υπηρεσιών μας αλλά και με αξιόλογους επαγγελματίες του ίδιου κλάδου».
Περισσότερα για τη Search Magic θα βρείτε στο https://searchmagic.io/

