Η πλατφόρμα του Pinterest άνοιξε πρόσφατα τη δυνατότητα διαφήμισης στο Ελληνικό
κοινό. H Sleed ήταν από τους πρώτους που εγκαινίασαν το νέο κανάλι, ενεργοποιώντας
καμπάνιες για Fashion & Sportswear πελάτες, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι
πολλά υποσχόμενα.
Οι χρήστες του Pinterest στην Ελλάδα ξεπερνούν τους 900k, από τους οποίους 2 στους
3 είναι Γυναίκες. Στην πλειοψηφία τους, αναζητούν έμπνευση και προτάσεις για τα
θέματα που τους ενδιαφέρουν, ενώ οι must κλάδοι για Pinterest ads είναι οι Fashion &
Style, Beauty & Makeup, Home, Kitchen & DIY. Εδώ, λοιπόν, παρουσιάζεται μία νέα
ευκαιρία για brands & retailers να προσελκύσουν τους χρήστες στα πρώτα βήματα του
αγοραστικού τους ταξιδιού μέσα από το κανάλι του Pinterest.
Η διαφημιστική πλατφόρμα προσφέρει πολλές δυνατότητες, τόσο σε τύπους καμπανιών
(awareness, video views, link clicks, conversions), όσο και σε στόχευση, αφού πέρα
από interests και δημογραφικά, υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης αναζητήσεων.
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα remarketing με τη δημιουργία κοινών μέσα από την
πλατφόρμα. Τα κόστη συναγωνίζονται το Facebook, με το CPM να είναι κατώτερο του
1€ και το CPC να κυμαίνεται από 0,05€ έως 0,07€.
Μετά την πρώτη δοκιμαστική περίοδο και τα πολύ καλά αποτελέσματα σε κόστη και
απόδοση, η Sleed είναι έτοιμη να εντάξει τα Pinterest Ads στο μείγμα των
διαφημιστικών ενεργειών των πελατών της, ξεκινώντας με τους κλάδους του Fashion &
Sportswear και Home & Kitchen.

