14 C
Athens
Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025
ΑρχικήΔίκτυαParks Associates: Πάνω από τα μισά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έξυπνες συσκευές...

Parks Associates: Πάνω από τα μισά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έξυπνες συσκευές σχετίζονται άμεσα με το οικιακό Wi-Fi του καταναλωτή

Η έρευνα της Parks Associates διαπιστώνει ότι το 50% των κατόχων συσκευών έξυπνου σπιτιού, έχουν αντιμετωπίσει πρόσφατα κάποιο πρόβλημα με μία ή περισσότερες από τις συσκευές τους, με την πλειονότητα των προβλημάτων να σχετίζονται με την ασύρματη συνδεσιμότητα.

Τα προβλήματα αυτά συμβάλλουν στα υψηλά ποσοστά επιστροφής αυτών των συσκευών. Η εταιρεία ερευνών θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη και να οικοδομήσουν αξιοπιστία σε όλο το οικοσύστημα του έξυπνου σπιτιού, κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου του κλάδου “Building Brand Loyalty across the Smart Home” που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιουνίου, 11 π.μ. CT US (12 μ.μ. ET), σε συνεργασία με την RouteThis.

Έξυπνες συσκευές: Κορυφαία τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν

“Μεταξύ 2-4% των νοικοκυριών των ΗΠΑ που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, επέστρεψαν τουλάχιστον μία έξυπνη οικιακή συσκευή τους τελευταίους 12 μήνες, τα οποία είναι υψηλά ποσοστά επιστροφής αν αναλογιστεί κανείς ότι τα ποσοστά αγοράς και υιοθέτησης εξακολουθούν να είναι μονοψήφια ή χαμηλά διψήφια”, δήλωσε η Elizabeth Parks, Πρόεδρος και CMO, Parks Associates. “Μια κακή αρχική εμπειρία επηρεάζει τη μελλοντική συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς το 13% των καταναλωτών αναφέρει ότι δεν είναι πιθανό να αγοράσει ένα νέο προϊόν από τo ίδιο brand, εάν επιστρέψει ένα προϊόν από το εν λόγω brand. Σε αυτό το πρώιμο στάδιο της αγοράς, τα brands πρέπει να οικοδομήσουν ενθουσιασμό και πίστη για να συνεχίσουν την πορεία προς τη μαζική αγορά”.

Πάνω από τα μισά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έξυπνες συσκευές σχετίζονται άμεσα με το οικιακό Wi-Fi του καταναλωτή

“Οι έξυπνες οικιακές συσκευές συχνά επιστρέφονται για λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με την ίδια τη συσκευή”, δήλωσε ο Jason Moore, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της RouteThis. “Εκτός από τα έξοδα που δημιουργούν αυτές οι επιστροφές, μπορούν επίσης να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην αφοσίωση των πελατών. Στην πραγματικότητα, πάνω από τα μισά προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτές οι συσκευές σχετίζονται άμεσα με το οικιακό Wi-Fi του καταναλωτή. Έτσι, όταν πρόκειται για την οικοδόμηση της αξιοπιστίας, τα brands έξυπνων οικιακών συσκευών πρέπει πρώτα να εξετάσουν τι μπορούν να κάνουν για να επιλύσουν καλύτερα και να βοηθήσουν τους πελάτες με αυτά τα ζητήματα”.

Οι καταναλωτές αναφέρουν ότι ο κύριος λόγος για τις επιστροφές έξυπνων συσκευών ήταν “το προϊόν δεν λειτούργησε όπως διαφημίστηκε” και είχαν “δυσκολία με τη φυσική εγκατάσταση”, υποδεικνύοντας ότι πρέπει να γίνει περισσότερη δουλειά για τη βελτίωση της εκπαίδευσης των καταναλωτών, των διαδικασιών εγκατάστασης και ρύθμισης, καθώς και της συνδεσιμότητας του προϊόντος. Επιπλέον, πάνω από το ήμισυ των κατόχων δικτύων Wi-Fi αναφέρουν κάποιο πρόβλημα στο δίκτυο τους τελευταίους 12 μήνες, συμπεριλαμβανομένων αργών ταχυτήτων και χαμένων συνδέσεων.

Το διαδικτυακό σεμινάριο διερευνά την ανάγκη για τα brands να προσφέρουν ποικίλους πόρους υποστήριξης. Εμπειρογνώμονες του κλάδου εξετάζουν το ρόλο των υπηρεσιών εισαγωγής και υποστήριξης για τους κατόχους συνδεδεμένων συσκευών.

Θέματα του Webinar

Η διαδικασία εγκατάστασης και ρύθμισης

Πώς να βοηθήσετε στην υποστήριξη προβλημάτων Wi-Fi και συνδεσιμότητας

Υπηρεσίες και εργαλεία προληπτικής και προγνωστικής υποστήριξης

Το κόστος και ο επιχειρηματικός αντίκτυπος που σχετίζονται με τις επιστροφές προϊόντων

Έξυπνο σπίτι και συσκευές CE που οι καταναλωτές επιθυμούν περισσότερο να καλύπτονται από την υποστήριξη

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή και τα μοιραζόμαστε μόνο με τρίτα μέρη τα οποία εξασφαλίζουν τη λειτουργία αυτής της υπηρεσίας, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου.